Zľavy, zľavy, zľavy...správy dobré?

Autor: Lucia Kazdová | 17.5.2012 o 11:36 | (upravené 17.5.2012 o 12:40) Karma článku: 10,01 | Prečítané:  1319x

Striehnu na nás na každom „erohu“, poznáme ich všetci, mali sme už pizzu za 2 Eur, masáž za 5 Eur, 3 dňový pobyt s polpenziou za 122 Eur. No nekúp to!

 

Na prvý pohľad geniálny nápad a WIN -WIN-WIN situácia pre všetkých zúčastnených. Nám kupujúcim ušetria peniažky, umožnia možno viac luxusu ako by sme si dopriali za bežné ceny. Predajcom prinesú viac zákazníkov, vyšší obrat a v podstate aj reklamu a zviditeľnenie medzi kúpychtivým obecenstvom.

Zľavový portál  má svoju zaslúženú províziu  a dobrý pocit, že pomohol  vlastne obom stranám.

Ale ako to v realite vlastne je?

Skvelá skladateľná fľaša na vodu za kupónovú cenu 4.49 EUR s bombastickou zľavou 50% sa v skutočnosti, v inom obchode dá bežne kúpiť za 3.99 EUR a to obchodník neargumentuje neodolateľnou  50% zľavou!!!

Kupón na komplexnú starostlivosť v kaderníckom salóne láka na masáž hlavy, masku na vlasy, strih, melír a to všetko v hodnote 42,50 EUR za neuveriteľných 17 EUR!!! 60% zľava  A výsledok -  S privítaním, vy ste tá na kupón? Masáž hlavy bola troma poškrabkaniami naviac pri umývaní  vlasov, maska sa nekonala, melír mi ostal na hlave o 15 min dlhšie. Slečna MUSELA dokončiť plne platiaceho klienta a na moje upozornenie, že čas na pôsobenie melíru už vypršal odvrkla niečo systémom „ počkajte, mám tu dôležitejšieho zákazníka". áno? Je plne platiaci zákazník dôležitejší ako ten, čo využije ich vlastnú ponuku???

3 dňový pobyt s polpenziou za neodolateľnú cenu vyrieši hotel tak, že namiesto švédskych stolov na večeri dostane každý hosť bez možnosti výberu jedno jedlo, raňajky sú oklieštené na jeden druh syra a lacnú salámu? A personál si veľmi rýchlo predá informáciu - to sú tí „zľavoví" a dá to patrične najavo...

Tak ako je to? Kto je naivný?  O čo vlastne ide....o získanie zákazníkov? O reklamu produktov? Alebo iba o čistý profit zľavových portálov?

....odhlásila som sa...ponuky mi už do emailovej schránky nechodia, nestotožnila som sa s politikou podľa príslovia „Za málo peňazí, málo muziky".

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Zakladateľ siete pre deti milionárov: Tisíc eur je psychologická hranica

Používať ju môže iba ten, čo má na tisíceurové mesačné členské, pozerať sa ale môže každý, hovorí JURAJ IVAN.

PLUS

Kupujúci Japonec? Neexistuje, tvrdia stánkari z vianočných trhov

Strávili sme jeden deň so stánkarmi.

SVET

Rakúski voliči rozhodujú o novej hlave štátu

Rakúšania si vyberajú medzi Norbertom Hoferom a Alexandrom Van der Bellenom.


Už ste čítali?